Websites
Een geheel nieuwe website of een bestaande website in een nieuw jasje met nieuwe functionaliteiten. Alles is mogelijk.
Ik help je vanaf stap één (wat wil ik?) tot aan oplevering (dit is geweldig!).
Een website van a tot z
Je hebt je hele website al volledig in je hoofd. Maar hoe krijgen we dit uit je hoofd – naar het scherm? Het is meer dan een lijstje met functionaliteiten, lay-out en kleuren kiezen. Het gaat meer over de boodschap die gecommuniceerd wordt. Begrijpt de doelgroep daadwerkelijk wat je wilt communiceren? Is er geen ruis op de lijn? Doen de bezoekers wat ze kunnen doen en is alles logisch geordend?
Belangrijke dingen die in mijn bloed zitten als webbouwer die zowel communicatie als marketing kent. Online & offline!
- Marketing gevoel 95%
- Expertise 99%
- Communicatie vaardigheden 95%
- Klant tevredenheid 100%
Advies
Het juiste advies is goud waard.
Een vakkundige sparringspartner
In je mastermind-groep is het handig om een sparringspartner te hebben die alles weet over websites, online marketing en de doelgroep die je probeert aan te spreken. Wil je iets implementeren waarvan ik denk dat het de spijker totaal misslaat, dan zal ik dat absoluut zeggen. Niks frustrerender dan een mooie website hebben die om zeep geholpen is door een zogeheten ‘goed idee van de dochter van de ondernemer’.
Het wiel niet opnieuw uitvinden
Advies ontvangen van iemand die al 15 jaar actief is in deze markt en z’n sporen verdient heeft met eigen webshops, blogs, websites en met die van klanten. Dat mag je met recht een expert noemen. Het grootste voordeel is wel dat je niet alle fouten maakt die je zou maken als je alles zelf zou gaan doen.
Vindbaarheid (SEO)
Een mooie website zonder SEO is als een winkel op een eiland, prachtig maar zonder bezoekers. .
Waarom is SEO belangrijk?
Er zijn tientallen factoren waarop een zoekmachine zoals Google bepaalt welke website bovenaan getoond wordt. En die zijn belangrijk omdat onderzoek uitwijst dat 80% van de internet gebruikers voornamelijk de eerste drie zoekresultaten aanklikt. Als uw website op de 8ste plek of zelfs de 2e pagina staat, zullen bezoekers waarschijnlijk niet langskomen.
Een degelijke SEO strategie
Ik help je om een SEO strategie te maken. Allereerst gaan we samen bekijken waar je doelgroep op zoekt. Is dit longtail of shorttail? Hoe realistisch is de kans dat we daarop gaan scoren? Binnen welk tijdsbestek? Op welke zoekwoorden converteert het verkeer het beste?
Inhoud
Techniek
Links
Snelheid
Een gemiddelde bezoeker wil drie seconden wachten. Daarna groeit de frustratie. Een korte laadtijd en gebruiksgemak verhoogd de conversie! Daarom zorg ik dat uw nieuwe website pijlsnel is. Niet alleen voor Google, maar vooral voor de bezoekers van uw website. Door gebruik te maken van de nieuwste technieken op het gebied van caching, lazy-loading en CDN techniek kan ik de website zo optimaal mogelijk laten presteren.
%
Lazy loading
%
Caching
%
CDN
Beveiliging
We leven in een tijd waarin uw website veilig moet zijn. Ik voorzie in een totaal oplossing.